Plné znění obchodních podmínek

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin

 

Provozovatel internetového obchodu firma KREDA TRADE s.r.o. (dále jen prodávající) deklaruje na této stránce základní obchodní podmínky pro prodej zboží nabízeného prostřednictvím tohoto obchodu. Tyto obchodní podmínky tvoří základní vymezení vztahu prodávajícího a zákazníka (dále jen kupující) a jsou pro obě strany závazné. Jedná se o níže uvedené podmínky:

1) Poskytované slevy
2) Odeslání zboží
3) Možnosti platby
4) Odstoupení od smlouvy
5) Reklamační řád
6) Ochrana osobních údajů
7) Objednávka, kupní smlouva


Objednávka vytvořená v našem obchodě je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva pak vzniká dodáním zboží a k jejímu vzniku není třeba formální potvrzení objednávky prodávajícím. Prodávající si vyhrazuje možnost ověřit si platnost objednávky, např. při vyšší hodnotě nebo větším počtu kusů. V takovém případě požádá kupujícího o potvrzení telefonicky či písemně. Pokud v takovém případě kupující objednávku nepotvrdí, stává se tato neplatnou.

1) Poskytované slevy
Slevy mohou být sjednány individuálně pro stálé zákazníky.

2) Odesílání zboží
Zboží expedujeme do 3 pracovních dnů ode dne přijetí objednávky. Při platbě převodním příkazem se termín expedice počítá od data připsání úhrady na náš účet.

V případě, že zvolené zboží není skladem, vás budeme kontaktovat e-mailem nebo telefonicky o případném termínu dodání.

Objednávky jsou expedovány přepravní společností PPL, kde se započítává dopravné 145,00 Kč.

Ke každé zásilce je přibalen daňový doklad.

3) Možnosti platby

V našem obchodě můžete platit následujícími způsoby:

Dobírka - při platbě zboží na dobírku se připočítává 24,00 Kč

Platba v hotovosti - platbu v hotovosti můžete využít při platbě v našem velkoobchodním skladu : Palackého 420/21, 757 01 Valašské Meziříčí

Bankovní převod - při platbě bankovním převodem Vám bude po potvrzení objednávky zasláno naše číslo účtu, variabilní symbol a další údaje potřebné k provedení platebního příkazu. Zboží zasíláme až po připsání příslušné částky na náš účet vedený u ČSOB a.s. Číslo účtu: 218560908/0300.

4) Odstoupení od smlouvy
Záruka výměny zboží či vrácení peněz do 14 dnů

Kupujete-li zboží jako soukromá osoba (neplatí pro objednávky na IČ), máte možnost do 14 dnů od převzetí zboží vrátit či vyměnit za jiné bez udání důvodu. Tuto službu nabízíme, aby nakupování pro vás bylo zcela bezrizikové. V takovém případě obdržené zboží zašlete zpět na adresu uvedenou na faktuře, a to za následujících podmínek:

1) zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
2) nesmí být použité
3) nesmí být poškozené
4) musí být schopné dalšího prodeje
5) musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, atp.)
6) s originálem dokladu o koupi
7) s písemnou žádostí o odstoupení od kupní smlouvy, uvedením čísla objednávky, data nákupu
8) s číslem účtu pro vrácení peněz

Zboží zašlete jako obyčejný balík na adresu KREDA TRADE s.r.o., Palackého 420/21, 757 01 Valašské Meziříčí (tel.577 981536), zásilky na dobírku nepřijímáme. Doporučujeme zásilku pojistit. Peníze vám budou do 30-ti dnů po fyzickém obdržení zboží a jeho kontrole připsány na účet. Vráceny budou pouze peníze za zboží, ne za poštovné! V případě výměny zboží za jiné vám bude naúčtován rozdíl ceny, pokud se ceny vráceného a nově objednaného zboží liší, a poštovné.

5) Reklamační řád
Reklamace přepravních služeb

Vzhledem k tomu, že za škody při přepravě ručí dopravce, doporučujeme si vždy zásilku prohlédnout přímo před dopravcem. Pokud při této prohlídce zjistíte poškození obalu, sepište ihned s dopravcem protokol o poškození a zásilku nepřebírejte.

Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí tímto reklamačním řádem vypracovaným ve smyslu zákona č. 40/1964 Sb. (Občanský zákoník) a zákona č. 634/1992 Sb. (zákon o ochraně spotřebitele).

I. Kupující je povinen doručenou zásilku, dodanou prodávajícím, prohlédnout co nejdříve po převzetí ; zboží od prodávajícího, a v případě odeslání zboží, po jeho předání od přepravce. Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu, jakmile se zboží dostane do jeho držení.

II. Prohlídku musí kupující provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při běžném ohledání zásilky (nedestruktivních metody a správné zacházení při ohledání zásilky či zboží).

III. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil, resp. které bylo možno při odborně provedené prohlídce zjistit. Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží mezi údaji v předávacím dokladu (daňový doklad, dodací nebo přepravní list apod.) a skutečně dodaným zbožím je kupující povinen podat do 2 pracovních dnů písemnou zprávu o těchto vadách prodávajícímu. Vady, které existovaly v době přechodu práva z odpovědnosti za vady zboží, je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned poté, kdy vady mohly být zjištěny při běžném ohledání zásilky či zboží (nedestruktivních metody a správné zacházení při ohledání zásilky či zboží).

IV. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně a ve lhůtách uvedených v článku III. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují, současně musí kupující uvést i nárok, který v důsledku výskytu uplatňuje. V důsledku výskytu vad uplatňuje kupující některý z těchto nároků:

1) odstranění vad dodáním náhradního zboží za zboží vadné
2) dodání chybějícího množství zboží
3) odstranění vad opravou
4) přiměřenou slevu z kupní ceny
5) odstoupení od smlouvy, jedná-li se o vadu podstatnou.

V. Písemné oznámení o zjištěných vadách s uplatněním svých nároků podle článku

IV. uplatňuje kupující v místě, ze kterého bylo zboží dodáno.

VI. K reklamaci je kupující povinen ve všech případech předložit doklady osvědčující nákup reklamovaného zboží u prodávajícího.

VII. Reklamace včetně odstranění vady musí být prodávajícím vyřízena:

1) bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace

2) případně v delší lhůtě, na které se mohou prodávající a kupující dohodnout

Změna reklamačního řádu vyhrazena.

6) Ochrana osobních údajů
Vaše osobní data, která potřebujeme znát k uspokojení vašich potřeb, budou chráněna v naší databázi a nebudou poskytnuta žádnému třetímu subjektu. Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek. Registrací zákazníka, žadatele o novinky, účastníka ankety a dalších jiných forem registrace automaticky souhlasíte, že můžete být informován o novinkách v našem internetovém obchodu emailem, nebo telefonicky. Náš internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (hackerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládáme s osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnost 1.4. 2010.
Změny obchodních podmínek vyhrazeny.

V případě dotazů nás kontaktujte:

KREDA TRADE s.r.o.
Tyršova 1703/22
702 00 Ostrava

Velkoobchodní sklad:
Palackého 420/21

757 01 Valašské Meziříčí

tel +420 577 981536
info@kredatrade.cz
www.kredatrade.cz

Created by Shot Creative